بک آپ آر-اس 120

Backup RS120

از {{model.count}}
470,000
42,420,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

BACKUP RS یک سیستم نجات قابل اعتماد است که مطابق با آخرین یافته های ساختمانی ساخته شده است. حجم و وزن حداقل بسته، BACKUP RS را اولین انتخاب برای همه خلبانانی است که می خواهند ایمنی خود را کنترل کنند.


محصولات مرتبط

بحث طولانی در مورد استفاده از ذخایر سایبان گرد یا متقاطع پایان دارد. ما از اصل ساده پیروی می کنیم - بهترین هر دو. BACKUP RS مزایای هوانوردی سایبان متقاطع را با حمل آسان سایبان گرد کلاسیک ترکیب می کند. در زمینه چتر نجات، ساخت و ساز مخلوط برای مدت طولانی از طریق T-11 ایجاد شده است. این سیستم توسط Companion به بازار پاراگلایدر معرفی شد. با BACKUP RS U-Turn یک جایگزین سبک بر اساس اصل ساخت مربع گرد ارائه می دهد.

از سال یک U-Turn مزایای ذخیره متفاوت را بررسی کرد
سایبان ها را شکل می دهد و از طریق نوآوری های بی شمار توسعه ادامه می دهد. ساخت و ساز جدید مربع گرد نیز چندین آزمایش عملی انجام شد و نتایج شگفت انگیزی را در پروازهای آزمایشی نشان داد. بدین ترتیب ویژگی های مثبت هر دو طرح ساخت و ساز افزایش یافت. مزیت طراحی مخلوط، فرو رفتن بسیار پایدار در مقاومت نوسانی بالا است. از طریق خروجی های هوای اضافی، هوا می تواند به صورت کنترل شده خارج شود و همزمان باز شدن سریع سیستم های نجات و همچنین ثبات را فراهم کند. زمان باز شدن و همچنین نرخ فرورفتن به طور قابل توجهی از طریق محاسبات دقیق در سری BACKUP RS کاهش یافت، بنابراین ما همچنین توانستیم استانداردهای EN و LFT موجود را کاهش دهیم. طول ثابت خطوط به شدت بسته بندی نجات را ساده می کند و به راحتی از طریق کدگذاری رنگ مرتب می شود. یکی دیگر از نوآوری های U-Turn اتصال آسان است. از طریق یک پیوند نرم یکپارچه، افسار اصلی BACKUP RX را می توان به هر اتصالی منظم و آسان متصل کرد.

BACKUP RS یک سیستم نجات قابل اعتماد است که مطابق با آخرین یافته های ساختمانی ساخته شده است. حجم و وزن حداقل بسته، BACKUP RS را اولین انتخاب برای همه خلبانانی است که می خواهند ایمنی خود را کنترل کنند.

از طریق دانش قدیمی تولید چترهای سنتی، تنها روش‌های ساخت پیشرفته با بالاترین استانداردهای ایمنی در طول فرآیند تولید BACKUP RS استفاده می‌شود. هدف مواد-مخلوط دوام طولانی مدت است. مواد سایبان استفاده شده Paratex SX 20 از طریق مقاومت بالا در ویژگی های ازدیاد طول کم مشخص می شود. یک پوشش ضد الکتریسیته ساکن از چسبیدن لایه ها به هم جلوگیری می کند که علاوه بر این باز شدن را تسریع می کند.

رنگ
01
اندازه
100-120

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...