مورفیوس ان-جی

Morpheus NG

از {{model.count}}
184,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
اندازه
اندازه را انتخاب کنید.
برند
برند را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

MORPHEUS NG برای مبتدیان و آزادکاران آکرو عالی است. برای همه خلبانانی که دوست دارند قد خود را به طور موثر بالا ببرند، می‌خواهند هنگام فرود این موارد را به یک عامل سرگرمی خالص تبدیل کنند.

نسل بعدی MORPHEUS اولین پاراگلایدر با قابلیت غلت بی نهایت در جهان است. این ادای احترام به Acro History of U-Turn با بینش های نسل بعدی توسعه است. Acro-Trainer و Freestyler دینامیک به راحتی قابل دسترسی را ارائه می دهد. او به مشخصات عملکردی بسیار بالاتری نسبت به بال خالص آکرو مجهز شده است. MORPHEUS حامل DNA غیرقابل انکار برادران دینامیک بزرگ خود Blackout + و Joker است، اما بسیار نرمتر عمل می کند. Morpheus بال شروع کاملی است که بعداً به بال های مرتبط تغییر می کند. مخصوصاً مبتدیان آکرو از ویژگی‌های شیرین مزاج زمانی که زمان‌بندی با احساس خوب یک بال تایید شده مناسب نیست، قدردانی می‌کنند.

با MORPHEUS NG، ارنست استروبل می‌تواند به عملکرد باورنکردنی در توسعه اولین خودروی فری استایلر بی‌نهایت دست یابد که حتی در سایز 19 دارای گواهینامه LTF / EN-D است. موسس شرکت توماس ووسلر با احترام به کار شریک قدیمی خود ادای احترام می کند. Visionary Vosseler مدتهاست که زاییده فکر یک گلایدر مبتدی واقعی است که قادر به غلت زدن بی نهایت و دارای گواهینامه است. Acro-Trainer جدید ژن های سبک آزاد را با عملکرد ترکیب می کند. ترکیبی از پویایی اسپورت و عملکرد قابل اعتماد در صعود منجر به یک زمینه کاربردی همه کاره می شود. هندلینگ چابک MORPHEUS NG باعث می شود که بازی اوج گیری پویا به همان اندازه سرگرم کننده باشد که نزدیک شدن به مانورهای آکرو در ارتفاع بالا. MORPHEUS NG ارتفاعی به همان اندازه کارآمد ایجاد می کند، زیرا در هنگام فرود آن را به عامل سرگرم کننده خالص تبدیل می کند.



مشخصات مورد نیاز یک بال آکرو کاملاً پیشرفته که بر برنامه آزمون گواهینامه سایز 19 تسلط دارد بسیار زیاد بود. تمام یافته های حاصل از تجربه پایان ناپذیر U-Turn در این مفهوم گنجانده شده است. پس از توسعه بال رقابت جوکر در حد بالایی، Morpheus NG پاسخی است زیر Blackout + با ویژگی‌های بخشنده‌تر. آزمایش‌های بی‌شماری از هندسه‌های خط جدید برای ترکیب قدرت زیاد با تحمل حتی بیشتر مورد نیاز بود. به خصوص مبتدیان Acro باید به موفقیت یادگیری سریع دست یابند. طراحی کراسپورت با فشار بالا (HPCD) تهویه متقاطع کراسپورت ها را بهینه می کند و فشار داخلی متعادلی را برای بال سبک ایجاد می کند. کشش کلاهک پایداری بالا در مانورها و بازخورد خوب را فراهم می کند که همچنین فشار ترمز را پایین تر اما دقیق نگه می دارد.

MORPHEUS NG همچنین نشان دهنده "نسل بعدی" در طول پردازش است. همه چیز برای طول عمر و ثبات ابعادی انجام می شود، از جمله درزهای تقویت شده و تقویت کننده های متعدد در تمام سیستم تعلیق خطوط و نوارهای V. به نفع یک مفهوم بال سبک وزن، Skytex 38 با کیفیت بالا استفاده شده است. وزن کلاهک کم نیز به نفع رفتار واکنشی خوش ذوق MORPHEUS NG است. به خصوص رفتار شروع بی رقیب است.

رنگ
01
اندازه
19-21

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...