PRION 5 نقاط قوت آزمایش شده و آزمایش شده پیشینیان خود را در سطح جهانی ترکیب می کند - ویژگی های راه اندازی ساده و هندلینگ خوب - با میرایی رول بهبود یافته و طراحی جدید. همچنین میتواند از دو نوآوری به رخ بکشد: دستگیرههای قابل تنظیم NOVA بازطراحیشده و حتی راحتتر و یک گرادیان رنگ روی خط ترمز که به دوز صحیح حرکت ترمز کمک میکند.
محصولات مرتبط
سه لاین | 33 سلول | نسبت تصویر 4.42 | وزن 4.70 کیلوگرم - سایز S | EN/LTF A
حسی که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. چه کسی دوست ندارد اولین پرواز خود را به یاد بیاورد؟ برای این منظور، PRION 5 پاراگلایدر ایده آلی است و اغلب خلبانان را تا مدت زیادی پس از آموزش همراهی می کند. یک مثال خوب از آنچه با بال EN A امکان پذیر است، مثلث 200 کیلومتری FAI رابرت شالر با PRION 3 خود در سال 2015 است. PRION 5 حتی پتانسیل بیشتری دارد. پرواز کردن بسیار سرگرم کننده است و شروع "سفر پاراگلایدر" را ساده می کند.
برای آموزش بهینه شده است. طراحی PRION 5 با مشورت دانشجویان و مربیان پاراگلایدر انجام شد و منجر به بهبود بیشتر میرایی رول شد. از نظر فنی نیز با مدل قبلی خود تفاوت دارد زیرا نسبت ابعاد کمی کمتر و فضای داخلی پیچیده تری دارد. مینی دنده ها عملکرد را افزایش می دهند و فشار ترمز را کاهش می دهند، تقویت کننده های نایلونی در وسط هر سلول ویژگی های پرتاب را حتی بهتر می کنند. علاوه بر این، چندین نوار برداری پایداری ساختاری را افزایش می دهد.
همه چیز تحت کنترل با دستگیره های قابل تنظیم بازطراحی شده PRION 5، امکان تنظیم جداگانه عرض دسته های ترمز وجود دارد. این کار را می توان بدون زحمت از طریق Velcro انجام داد و گرفتن صحیح و ورودی ترمز مستقیم را تسهیل می کند. توپ دست و خط ترمز باید یک خط تشکیل دهند، زیرا این کار پرتاب را آسان تر می کند، در دراز مدت راحت تر است، احساس گلایدر را بهبود می بخشد و در نتیجه ایمنی پرواز را افزایش می دهد. از طرف دیگر، دستگیره های قابل تنظیم را می توان دقیقاً به همان روشی که دسته های ترمز استاندارد ما استفاده کرد. رایزر استاندارد، دانشجوی رایزر آزمایش شده و آزمایش شده ما، همچنین دارای نشانه های مفیدی است - به عنوان مثال برای مانورهایی مانند گوش های بزرگ.
نوآوری گنجانده شده است. خطوط ترمز با گرادیان رنگ (از سبز به زرد تا قرمز) خلبان PRION 5 را برای اولین بار قادر می سازد تا با استفاده از کنترل بصری، حرکت ترمز را به درستی دوز کند. ایده این نوآوری با همکاری DHV توسعه یافته است و می تواند به جلوگیری از ترمز بیش از حد یا توقف تصادفی کمک کند. قسمت سبز و زرد برای فرمان استفاده می شود، قسمت قرمز برای شعله ور شدن هنگام فرود استفاده می شود.
کمالی
راحت ترین پرواز در بین تمامی بالها را دارد
326 روز پیش ارسال پاسخAmir Reza Eghbalfar
قیمت ۲۹۱هزار تومن ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟
322 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید